نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

شاهکار جدید در استقلال| تمدیدی‌ها بعد از لیگ قهرمانان جدا می‌شوند؟

  • کد خبر: ۴۳۵۲۲
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
شاهکار جدید در استقلال| تمدیدی‌ها بعد از لیگ قهرمانان جدا می‌شوند؟
شنیده می‌شود اتفاقی عجیب در آینده استقلال را به شدت درگیر بحرانی بزرگ خواهدکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته رسانه الکاس خبر از عقد قرارداد باشگاه ام صلال با روزبه چشمی داد. هرچند این بازیکن خیلی زود خبر امضای قرارداد را تکذیب کرد، اما در عین حال در مورد ماندن در استقلال صحبتی به میان نیاورد.

گفته می‌شود روزبه چشمی از طریق مدیر برنامه‌های خود با مسئولان باشگاه ام صلال به توافق نهایی رسیده و قرار است بعد از بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با امضای قرارداد رسمی، به این تیم ملحق شود.

اما بازیکنی که به تازگی قرارداد خود را با باشگاه استقلال برای یک سال دیگر تمدید کرده، چطور با باشگاه ام صلال به توافق رسیده است؟ پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می‌دهد گویا زمانی که چشمی، اسماعیلی، باقری و دانشگر با استقلال قرارداد امضا کردند در قرارداد آن‌ها بندی قرار داده شده که آن‌ها بعد از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانند بدون هیچ قید و شرطی قرارداد خود را فسخ و با تیم‌های خواهان شان، قرارداد جدید امضا کنند. باشگاه استقلال آن روز‌ها تحت فشار قرار داشت و احمد سعادتمند با این ۴ بازیکن به توافق رسید حداقل در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم به میدان بروند و بعد از پایان این بازی ها، در صورتی که پیشنهاد خارجی نداشتند، در استقلال بمانند. اگرچه باشگاه استقلال وجود چنین بندی در قرارداد این بازیکنان را تکذیب می‌کند، اما همین که مدیر برنامه‌های ۴ استقلالی در حال مذاکره با باشگاه‌های عربی و آسیایی برای انتقال آن‌ها هستند، نشان می‌دهد پشت پرده توافقی بین طرفین صورت گرفته که به نفع بازیکنان است.

بعد از تمدید قرارداد ۴ بازیکن اصلی استقلال اینطور به نظر می‌رسید بعد از سال‌ها اسکلت اصلی این تیم برای لیگ بیستم حفظ شده و هواداران استقلال منتظر بودندن احمد سعادتمند با جلب رضایت علی کریمی، ستاره‌های این تیم را حفظ کند. اما حالا گفته می‌شود بندی در قرارداد بازیکنان تمدیدی این تیم وجود دارد که ممکن است آبی‌ها در پایان لیگ قهرمانان آسیا چند مهره اصلی خود را از دست بدهند.

ثبات چیزی است که در سال‌های گذشته استقلال همیشه از نداشتن آن لطمه خورده و به نظر می‌رسد حالا خطر جدایی ۴ ستاره، این تیم را به شدت تهدید می‌کند. شایعه‌هایی به گوش می‌رسد که خرید مرادمند هم با این استراتژی انجام شده که اگر روزبه چشمی از استقلال جدا شد، این تیم در خط دفاعی دچار مشکل نشود.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->